Jak vytvarovat zadeček?

I když jsou ideálem ženské krásy široké boky a větší zadek, u nás je tento sexy symbol stále dost nepřirozeně potlačován. Tvar pozadí je ženám předurčen zejména genetikou, proto je třeba zapracovat na pevnosti správným druhem cvičení.

Jak vytvarovat zadeček

Povislý zadek a celulitida na stehnech nejsou výsadou jen obézních žen. Trápí celou řadu štíhlých žen včetně modelek a toto trápení je třeba usilovně minimalizovat. Opravdové a dlouhodobé výsledky jsou viditelné až za trochu delší dobu, tak to hned nevzdávejte!

Správná a vyvážená strava

Na vyvážené stravě a dietě prostě záleží. Spočítejte si svůj bazální metabolismus a přičtěte denní aktivitu. Vyjde vám denní výdej a hodnota, pod kterou se musíte vejít, aby šla kila dolů. Nechoďte pod hodnotu bazálního metabolismu, ať zbytečně nepálíte svaly a metabolismus se nezpomalí. Držte se 300 až 400 kcal pod denní výdej.

Dřepy

Dřepy jsou ideální na hýždě. Nic nezpevní a nevytvaruje zadeček tak jako právě dřepy s činkou. Zařaďte 3x týdně 4 série vždy po 20. opakováních. Pak uvidíte výsledky velmi rychle. Zkusit můžete i hmity nohama do všech stran v leže i ve stoje a výpady do všech stran.

Chůze

Ráno a odpoledne se projděte do práce i z ní, vyjděte a sejděte schody místo výtahu a více choďte. Rychlá chůze je považována za nejefektivnější a nejzdravější cvičení, nezatěžuje klouby a páteř, podporuje posilování středu těla a je skvělá pro hubnutí. Pravidlo deseti tisíc kroků denně a pěti třicetiminutových procházek týdně prostě funguje.

Hydratace

Pijte pravidelně čistou vodu bez bublin, alespoň 2,5 až 3 litry denně. Pomáhá na prokrvení, oběh lymfy, pročištění organismu, při regeneraci i výživě svalů a oddaluje únavu. Budete mít menší hlad.

Detoxikace

Pomáhá čerstvá zelenina, jako je brokolice, petržel a celer, citrusové plody, ale i mořské ryby, jako losos. Zkusit můžete i detoxikační čaje, které vás pomohou zbavit zplodin z organismu. Správný odchod metabolitů je velice důležitý pro regeneraci.

Odpočinek

Všeho moc škodí, proto při cvičení dostatečně odpočívejte a spěte minimálně 8 hodin denně. Svaly se potřebují zregenerovat a nabrat zase novou energii. Pro podporu regenerace zkuste i doplňky jako BCAA. Pro regeneraci svalů, podporu krevního oběhu i lymfy zkuste lymfatickou drenáž a nechte se namasírovat.

Stahovací kalhotky

Bezešvé stahovací kalhotky jsou v mnoha variantách a mohou mít i vyšší střih. V oblasti pasu a břicha je látka zesílena a lépe formuje břicho. Současně poskytují dostatečnou podporu i zádům, efektivně modelují zadeček a nohavičkové kalhotky vytvarují i vaše stehna. Spodní prádlo Intimidea.cz navíc nezpůsobuje otlaky a nerýsuje se pod oblečením.  Komprese navíc podporuje i efekt cvičení!

Líbí se vám článek? Doporučte jej ostatním:

Přidejte komentář

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít