Každý 5. člověk má problém s nespavostí. Patříte mezi ně? Přečtěte si 5 tipů jak s ní zatočit ještě dnes!

Večer co večer místo sladkých snů marně počítáte ovečky a spánek nikde? Pak byste měli možná zbystřit. Není totiž tajemstvím, že nedostatek spánku negativně ovlivňuje nejen náladu a výkonnost, ale i zdraví. Je až šokující, že nespavostí trpí přes 20 % populace. Kvalitu spánku i schopnost usínání může přitom hodně ovlivnit váš denní rytmus i jídelníček. Přečtěte si, co dělat, abyste v noci přestali zírat do stropu a ráno vstávali svěží a plní energie.

Dreamly

Tip č. 1: Dejte kávě i alkoholu vale

Jestli máte ve zvyku dát si každý večer sklenku vína, doporučujeme s tím přestat. Alkohol sice navozuje ospalost a může přispět k rychlejšímu usínání, na druhé straně narušuje spánek a navíc je to diuretikum, takže vás bude v noci nutit na malou. Čímž váš spánek naruší ještě víc. Vyhnout byste se měli i kávě a nápojům obsahujícím kofein. A to ideálně až 6 hodin před ulehnutím do peřin.

Tip č. 2: Pusťte do ložnice vzduch

Pozor si dejte i na nevětranou a přetopenou ložnici. I když máte rádi teplo, během spánku se mu vyhněte. Před spaním doporučujeme ložnici pořádně vyvětrat a vypnout topení. Ideální teplota pro spánek se pohybuje mezi 15 až 21 °C. Nejenže se vám bude mnohem lépe spát, nižší teplota je zdravější i pro váš organismus.

Tip č. 3: Kvalitní doplňky stravy

Dreamly

Pokud nechcete zkoušet, který z tipů u vás bude fungovat nejlépe, můžete vyzkoušet některý z přírodních doplňků stravy. Narozdíl od bylinkových čajů jejich příprava nezabere žádný čas a v noci se nebudete budit s potřebou jít na toaletu. Pro lepší usínání a klidný spánek jsme připravili Dreamly. Je složeno z bylinek, obohaceno aminokyselinou l-tryptofan, která napomáhá při potížích s nespavostí. Dreamly přispívá v boji proti stresu, podporuje kvalitu spánku a napomáhá k lepšímu usínání. Složení je navrženo tak, aby účinky byly poznat již po 30 – 60 minutách a bylo možné jej užívat pravidelně. Některé z bylinek jako třeba šafrán má dokonce lepší účinky při pravidelném užívání.

Dreamly

Tip č. 4: Stres způsobuje nespavost

Jít spát ve stresu s plnou hlavou starostí vám s nespavostí nepomůže. Potřebujete zapsat děti do kroužků, zaplatit nájem, vyřešit důležitý úkol v práci? Stejně nic z toho nebudete schopni vyřešit večer. Zkuste si všechny důležité úkoly napsat na papír a vyřešit je až druhý den. Nebo vyzkoušejte některou z moderních “TO-DO” aplikací pro chytrý telefon a všechno si takto naplánujte. Ideální je vyzkoušet nějakou aktivitu, která vás přivede na jiné myšlenky a pomůže tak s nespavostí. Třeba si přečtěte nějakou romantickou knihu nebo vyluštěte pár křížovek.

Tip č. 5: Žádné cvičení ani hádky

Ano, cvičení je pro tělo a potažmo spánek velmi prospěšné. Zkuste se mu ale vyhnout těsně před spaním. Pokud chcete navštívit fitness nebo si jít zaběhat, je lepší nechat tělu pár hodin na zklidnění, než půjdete ulehnout do peřin. Pokud si chcete zajistit klidný spánek, vyhněte se i hádkám. Alespoň těsně před spaním. Nejenže máme večer tendenci vidět věci černěji, než jsou, ale rozčilení a frustrace vám naruší spánek.

Proč vyzkoušet Dreamly?

Pokud si chcete klidnou noc pojistit, sáhněte po Dreamly. Dreamly je unikátní mix bylinek, jako je mučenka pletní, meduňka lékařská nebo kozlík lékařský, a vitamínů B6 a B3 v jedné kapsli pro klidný spánek. A že Dreamly opravdu pomáhá a nejde o placebo, dokládá i zkušenost naší zákaznice Nikol: „Dreamly je super, užívám jej pravidelně a dobírám už druhé balení. Vyzkoušela jsem spoustu doplňků, včetně čajů, ale žádný nebyl tak účinný. Měla jsem strach, že si tělo na Dreamly zvykne, ale mám pocit, že postupem času zabírá lépe.“

Dreamly lze koupit zde

Líbí se vám článek? Doporučte jej ostatním:

Přidejte komentář

Tento web používá soubory cookies. Používáním webu s tím souhlasíte. Podrobnosti

Do vašeho počítače mohou být během používání tohoto webu dočasně uloženy soubory cookie. Pomáhají nám analyzovat návštěvnost, zobrazovat personalizované reklamy, nebo vám usnadnit používání některých služeb webu. Cookies jsou používány výhradně za účelem zkvalitňování služeb a nejsou nijak nebezpečné. Účelem této zprávy je splnění povinnosti informovat Vás, že cookies jsou nezbytnou součástí tohoto webu a jeho používáním s tím souhlasíte. Po stisknutí tlačítka „rozumím“ Vás následující rok tato zpráva nebude znovu obtěžovat.

Zavřít